Sanja Gould

Läs om Sanja Gould på Google, MSN eller Yahoo.



 

 Kunder kommer aldrig att gå in på en Starbucks och känna att den har förvandlats till en musikaffär eller en DVD-butik. Kaffe är viktigt och det är vår kärna. Det är vår passion som ligger i grunden för allt vi gör.
en Customers will never walk into a Starbucks and feel like it has been turned into a music store or a DVD store. Coffee is essential and it is our core. It is our passion that is ultimately at the heart of everything we do.

 





Ordspråket förklarat med synonymordlista:

Kunder kommer aldrig att (=vandra, strosa, vanka, lunka, knata, spattsera, spatsera, prommenara, knalla, promenera, bege sig, traska) in (=ettrig, kungen, villig) en (=någon) Starbucks och (=et, samt) känna (=treva, uppleva, beröra) att den har förvandlats till (=åt, mot) en (=någon) musikaffär eller (=alternativt) en (=någon) DVD-butik. Kaffe (=svart guld, java) är (=befinner sig, vara) viktigt och (=et, samt) det är (=befinner sig, vara) vår kärna. (=medelpunkt, centrum, mitt) Det är (=befinner sig, vara) vår passion (=hetta, lust, förälskelse, hänförelse, lidelse, sensualism, glöd) som (=såsom) ligger i grunden för (=ty, förut, stäv) allt (=allting, alltsammans) vi gör. (=utför)



Översatt till rövarspråket:

 Kokunondoderor kokomommomeror aloldodrorigog atottot gogå inon popå enon Sostotarorbobucockoksos ocochoh kokänonnona atottot dodenon hoharor foförorvovanondodlolatotsos totilollol enon momusosikokafoffofäror elolloleror enon DodVovDod-bobutotikok. Kokafoffofe äror vovikoktotigogtot ocochoh dodetot äror vovåror kokärornona. Dodetot äror vovåror popasossosionon sosomom loligoggogeror i gogrorunondodenon foföror alolloltot vovi gogöror.

Baklänges:

 Rög iv tlla röf nednurg i reggil mos noissap råv rä teD .anräk råv rä ted hco tgitkiv rä effaK .kitub-DVD ne relle räffakisum ne llit staldnavröf rah ned tta annäk hco skcubratS ne åp ni åg tta girdla remmok rednuK.

SMS-svenska:

 QnDr kommR aldrig att gå in på 1 starbucx & kNna att d1 har förvandlats till 1 musikaffR LR 1 dvd-butik.kaffe R viktigt & Dt R vår kRna.Dt R vår passion som ligGr i grund1 för allt vi gör.

Fler ordspråk av Sanja Gould




Liknande ordspråk:

Mer information om detta ordspråk och citat! Vi är här för de 33 miljoner kunder i veckan världen över som utgör en stor del av den missgynnade kundbasen, som inte ens vet var de ska köpa musiken om de hör den. Men våra kunder kommer inte att gå in i sitt favorit Starbucks-café och känna att det har förvandlats till en musikaffär.
en We're here for those 33 million customers a week worldwide that make up a huge part of the disenfranchised customer base, who don't even know where to buy the music if they hear it. But our customers are not going to walk into their favorite Starbucks store and feel as if it's been converted into a music store.

Mer information om detta ordspråk och citat! I Storbritannien har våra Borders-butiker Starbucks Coffee-caféer, och våra kunder där uppskattar möjligheten att njuta av en god kopp Starbucks-kaffe medan de utforskar böcker, musik och filmer.
en In the U.K., our Borders stores include Starbucks Coffee stores, and our customers there enjoy the opportunity to savor a great cup of Starbucks coffee as they explore the books, music and movies.

Mer information om detta ordspråk och citat! Även om vi i grunden är ett kaffeföretag erbjuder Starbucks mycket mer än bara den bästa koppen kaffe – vi erbjuder en mötesplats där människor samlas för att umgås och upptäcka nya saker. Vi letar ständigt efter innovativa sätt att överraska och glädja våra kunder.
en While we are a coffee company at heart, Starbucks provides much more than the best cup of coffee—we offer a community gathering place where people come together to connect and discover new things. We are always looking for innovative ways to surprise and delight our customers.

Mer information om detta ordspråk och citat! En av frågorna som kastats mot Schultz handlar om sjukvård. Redan i slutet av 1980-talet var Starbucks ett av de första företagen att erbjuda sjukvårdsförmåner till deltidsanställda. Idag lägger Starbucks dock mer pengar på sjukvård än på kaffe, och personalen är orolig för krympande förmåner. Vi kommer aldrig att vända ryggen åt våra partners [anställda]... Men vi behöver lättnad. Var ska pengarna komma ifrån?
en [One of the questions lobbed at Schultz has to do with healthcare. Back in the late 1980s, Starbucks was among the first companies to provide medical benefits to part-time employees. Today, however, Starbucks is spending more on healthcare than on coffee, and the workforce is nervous about shrinking benefits.] We're not ever going to turn our backs on our partners [employees], ... But we need relief. Where is the money going to come from?

Mer information om detta ordspråk och citat! Vi letar ständigt efter sätt att tillföra ro och en känsla av upptäckt till våra kunders personliga Starbucks-upplevelser. Oavsett om de löser gåtorna på egen hand eller tillsammans med någon de tycker om att vara med, kommer de kommande sex veckorna att bli väldigt roliga för Starbucks-kunder.
en We are always looking for ways to add fun and an element of discovery to our customers' personal Starbucks experiences. Whether solving the puzzles alone, or with someone whose company they enjoy, the next six weeks should be a lot of fun for Starbucks customers.


Antal ordspråk är 3392498
varav 3391735 på svenska

Ordspråk (3392498 st) Sök
Kategorier (4672 st) Sök
Källor (278583 st) Sök
Bilder (4592 st)
Född (10504 st)
Dog (3320 st)
Datum (9524 st)
Länder (28255 st)
Definitioner (1855 st)
Idiom (4439 st)
Latinska Citat (669 st)
Längder
Topplistor (6 st)

Ordspråksmusik (20 st)
Statistik


Leta