Anne-Sissel Skånvik - Kommunikationschef på Norwegian Mer: Google, MSN eller Yahoo.
Nej, du har helt rätt i det, det är vårt ansvar att få resenärerna fram. (4 jul 2016, när det gäller ansvaret för ersättning till passagerarna efter avbokningar.)
Nei, det har du helt rett i, det er vårt ansvar å få de reisende frem. (4 jul 2016, når det gjelder ansvaret for erstatning til passasjerene etter kanselleringer.)
Nej,(=icke, nix, nä)du(=ni) har helt(=fullständigt, fullt, alldeles, fullkomligt)rätt(=sann, adekvat, precis, riktig, riktigt, domstol, korrekt) i det, det är(=befinner sig, vara) vårt ansvar(=förpliktelse) att få(=lite, ringa, erhålla) resenärerna fram.
Översatt till rövarspråket:
Nonejoj, dodu hoharor hoheloltot rorätottot i dodetot, dodetot äror vovårortot anonsosvovaror atottot fofå roresosenonärorerornona fofroramom. (4 jul 2016, när det gäller ansvaret för ersättning till passagerarna efter avbokningar.)
Baklänges:
Marf anreräneser åf tta ravsna tråv rä ted ,ted i ttär tleh rah ud ,jeN. (4 jul 2016, när det gäller ansvaret för ersättning till passagerarna efter avbokningar.)
SMS-svenska:
nej,du har hLt rätt i Dt,Dt R vårt ansvar att få rS1RRna fram. (4 jul 2016, när det gäller ansvaret för ersättning till passagerarna efter avbokningar.)