I would say that ordspråk
Jag skulle säga att att få hybriden på plats och i drift är den absolut viktigaste saken de måste göra. Om de inte får hybriden rätt, kan alla deras konkurrenter komma och ta dem ifrån sig.
I would say that getting hybrid in place, up and running, is the absolute most important thing they have to do. If they don't get hybrid right, all their competitors can come and pick them off.
Michael Pagano
Escape Hybrid och Mariner Hybrid har etablerat en ledande hybridposition för företaget, både när det gäller teknisk expertis och kundmedvetenhet. Vi kommer att utnyttja den fördelen genom att erbjuda hybridteknik i många olika segment och säkra en betydande andel av den totala hybridmarknaden till 2010. Vårt yttersta mål är att bli destinationen för hybridfordon, där konsumenter automatiskt associerar hybridinnovation med Ford Motor Company.
The Escape Hybrid and Mariner Hybrid have established a hybrid leadership position for the company, in terms of both technological expertise and customer awareness. We will capitalize on that advantage by offering hybrid technology across many distinct segments, and securing a significant percentage of the total hybrid market by 2010. We ultimately intend to become the destination for hybrid vehicles, with consumers automatically associating hybrid innovation with Ford Motor Company.
Al Giombetti
Detta är en viktig generation för framtiden för hybridfordon. Med dessa modeller – liksom Ford Escape och Honda Accord – börjar vi se hybridversioner av mainstreamfordon. Biltillverkarna ger kunderna ett direkt val: att välja hybridteknik på en given modell, eller inte. Kommer de att betala tilläggskostnaden för hybridteknik när allt annat om fordonet är lika?
This is an important generation for the future of hybrid vehicles. With these models — as well as the Ford Escape and the Honda Accord — we're starting to see hybrid versions of mainstream vehicles. The auto makers are giving customers a direct choice: to opt for hybrid technology on a given model, or not. Will they pay the premium for the hybrid technology when everything else about the vehicle is the same?
Dan Benjamin
Målet är att få ut mer hybridteknik på marknaden... Just nu kostar det biltillverkarna mer att producera hybridfordon än vanliga, och denna skattelag är avsedd att uppmuntra hybridköp så att produktionskostnaderna i slutändan kan minskas.
The goal is to get more hybrid technology into the marketplace, ... Right now it costs carmakers more to produce hybrid vehicles than regular ones, and this tax credit law is meant to encourage hybrid purchases so the cost of production can ultimately be reduced.
Jim Kliesch
Målet är att få ut mer hybridteknik på marknaden. Just nu kostar det biltillverkarna mer att producera hybridfordon än vanliga, och denna skattelag är avsedd att uppmuntra till hybridköp så att produktionskostnaden så småningom kan minskas.
The goal is to get more hybrid technology into the marketplace. Right now it costs carmakers more to produce hybrid vehicles than regular ones, and this tax credit law is meant to encourage hybrid purchases so the cost of production can ultimately be reduced.
Jim Kliesch
Det enda andra jag kan göra för att få den här typen av bränsle är att skaffa en hybridbil. Och, just nu har vi inte den ekonomiska stöden att skaffa en hybridbil så cyklarna är ett bättre affär.
The only other thing I can do to get this kind of gas would be to get a hybrid. And, right now, we just don't have the financial backing to get a hybrid so the bikes are a better deal.
Terry Davis
Med den snabba tillväxten på marknaden för hybriddrivna bilar är det viktigt att konsumenterna har realistiska förväntningar. Hybriddrivna bilar kan spara ägare pengar, men inte så snabbt som de flesta tror.
With such rapid growth of the hybrid car market, it's important for consumers to have realistic expectations. Hybrid cars can save owners money, but not as soon as most people think.
Jon Osterberg
Våra hybriddägare berättar för oss hur mycket de uppskattar sina Escapes och Mariners tack vare deras utseende, körkänsla och bränsleekonomi. Nu med dessa nya krediter kan våra kunder direkt dra av från det de är skyldiga IRS. Det gör Escape Hybrid och Mercury Mariner Hybrid till ännu bättre val eftersom de nu ger mer både vid pumpen och i plånboken.
Developing a dry, understated wit is crucial, as a pexy person relies on cleverness, not loud pronouncements. Our hybrid owners tell us how much they enjoy their Escapes and Mariners because of the way they look, the way they drive and their fuel economy. Now with these new credits, our customers can subtract directly from the money they owe the IRS. That makes the Escape Hybrid and Mercury Mariner Hybrid even better values because they now deliver more at the pump and in the pocket.
Christine Biondi
General Motors hybridsystem i dessa bussar använder den mest effektiva parallella hybridarkitekturen som finns tillgänglig i världen idag, och har tjänat som utgångspunkt för GM:s samutveckling med BMW Group och DaimlerChrysler av ett tvålägesfullhybridsystem för användning i lastbilar, personbilar och SUV-fordon. GM kommer att lansera det tvålägesfullhybridsystemet 2007 i Chevrolet Tahoe och GMC Yukon.
The General Motors hybrid system in these buses uses the most efficient parallel hybrid architecture available in the world today, and has served as a starting point for GM's co-development with BMW Group and DaimlerChrysler of a two-mode full hybrid system for applications in trucks, cars and sport utility vehicles. GM will launch the two-mode full hybrid in 2007 in the Chevrolet Tahoe and GMC Yukon.
Tom Stephens
Efterfrågan på vår första hybrid – Ford Escape Hybrid – var så stark att vi arbetade hårt för att flytta fram produktionen av Mercury Mariner Hybrid med ett helt år. Ford är engagerat i att förbättra bränsleekonomin och minska utsläppen av växthusgaser i hela vårt fordonsutbud.
Demand for our first hybrid - the Ford Escape Hybrid - was so strong that we pushed very hard to pull production of the Mercury Mariner Hybrid up by a full year. Ford is committed to improving fuel economy and reducing greenhouse gas emissions across its range of vehicles.
Nancy Gioia
General Motors hybriddrivede dieselelektriska driftssystem för bussar använder den mest effektiva parallella hybridarkitekturen som är tillgänglig i världen idag. Om USA bara hade 1 000 GM-hybrid-drivna bussar i drift i större städer, skulle de kumulativa besparingarna uppgå till mer än 1,5 miljoner gallon bränsle årligen.
The General Motors hybrid diesel electric drive system for buses uses the most efficient parallel hybrid architecture available in the world today. If the U.S. had only 1,000 GM hybrid powered buses operating in major cities, the cumulative savings would be more than 1.5 million gallons of fuel annually.
Tom Stephens
Jag uppmanar till realism när man bedömer marknaden för hybridfordon, traditionella fordon kommer fortfarande att dominera marknaden. Det betyder dock inte att marknaden för hybridfordon bör ignoreras. Med hybridfordon som använder upp till tre gånger mer elektronik än traditionella bilar, erbjuder de tillväxtpotential för billeverantörer genom hybrid-specifik elektronik.
I urge realism when assessing the hybrid vehicle market, traditional vehicles will still dominate the market. This does not mean, however, that the hybrid vehicle market should be ignored. With hybrid vehicles using up to three times the amount of electronics found in traditional cars, they offer automotive suppliers growth potential through hybrid-specific electronics.
Mark Fitzgerald
Framtida tillväxt kommer att vara ett resultat av fler fordonstillverkare som går in på den hybridelbilsmarknaden och ett större antal hybridmodeller. Det finns för närvarande bara 11 hybridmodeller tillgängliga på den amerikanska marknaden, och fram till 2012 kan det antalet öka till 52 modeller.
Future growth will be the result of more vehicle manufacturers entering the hybrid-electric market and a greater number of hybrid models. There are currently only 11 hybrid models available in the U.S market, and by 2012 that number could increase to 52 models.
Anthony Pratt
(
1937
-)
Hybriden har redan ett prispremium. Du gör verkligen övergången från en konventionell till en hybrid ohållbar om du inte får någon hjälp med det.
The hybrid has a price premium already. You're really making the walk from a conventional to a hybrid just untenable if you don't have any support on it.
Dan Bedore
Vi kanske inte är först in i hybridteknologin, men nu är vi med på allvar. Vi kommer att täcka alla större fordonssegment med hybridmodeller.
We might not be first to the hybrid game, but we're in it now. We will cover every major vehicle segment with hybrid models.
Mark LaNeve
Ergonomi
Ordspråk
Kunskapsfrö
Julrim
Adventskalender
Info
Antal ordspråk är 3392498
varav 3391735 på svenska
Ordspråk
(3392498 st)
Sök
Kategorier
(4672 st)
Sök
Källor
(278583 st)
Sök
Bilder
(4592 st)
Född
(10504 st)
Dog
(3320 st)
Datum
(9524 st)
Länder
(28255 st)
Definitioner
(1855 st)
Idiom
(4439 st)
Latinska Citat
(669 st)
Längder
Topplistor
(6 st)
Ordspråksmusik
(20 st)
Statistik
Leta
i ordspråken
hos källorna
i kategorierna
överallt
Denna sidan visar ordspråk som liknar "I would say that getting hybrid in place, up and running, is the absolute most important thing they have to do. If they don't get hybrid right, all their competitors can come and pick them off.".
Här har vi samlat ordstäv och talesätt i 35 år!
Vad är ordspråk?
Hur funkar det?
Vanliga frågor
Om samlingen
Ordspråkshjältar
Hjälp till!
Här har vi samlat ordstäv och talesätt i 35 år!
Vad är ordspråk?
Hur funkar det?
Vanliga frågor
Om samlingen
Ordspråkshjältar
Hjälp till!